הכר את המתחרה
רוצים לפתוח עסק או לצאת במבצע עבור הלקוחות של העסק הקיים שלכם? מעוניינים לתמחר את המוצרים והשירות שאתם מעניקים? תעשו לעצמכם טובה גדולה, תאספו מידע עסקי על המתחרים שלכם ותיהנו מיתרון משמעותי.

בשוק העסקי יש חשיבות גדולה בהקדמת המתחרים שלך ובתכנון עסקי שיעניק לך לא רק את האפשרות לשרוד, אלא גם להוביל ולעמוד בראש החץ של הסביבה העסקית בה אתם פועלים.
אז איך מצליחים לקבל יתרון יחסי על המתחרים שלכם ואף להצליח להוביל עליהם ברמה העסקית?
ובכן, אתם צריכים להבין מי המתחרים שלכם, מה הם עושים, איך הם עושים את מה שהם עושים, מה היתרונות שלכם עליהם ומה הם היתרונות שלהם עליכם. המידע שתקבלו יסייע לכם בהכנת תכנית עסקית שתכתיב לפרטים את ההתנהלות הכללית והשיווקית שלכם בזירה העסקית בה אתם פועלים. ככל שתעשו עבודה יסודית יותר ותגבו זאת בעשייה מקצועית נכונה, סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו.
אז רגע לפני שאתם מנסים לבדל עצמכם באמצעות מוצרים שאתם סוברים שהם יחודיים, או באמצעות מחיר ומבצע אטרקטיבי, או שבכלל בחרתם להסתמך על תחושות ומזל – ללא תחקיר מקיף הנוגע לסביבה העסקית שבה אתם פועלים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם מול המתחרים שלכם ולקרב אותו להצלחה עסקית וכלכלית:
עריכת סקר שוק – בדקו מי המתחרים שלכם ובאיזו סוג של תחרות אתם נמצאים איתם. חשוב לבדוק היכן הם ממוקמים, האם הם פעילים ומוכרים גם באונליין, מה התמחור שהם גובים, איזה שירות הם נותנים, ומה היתרונות והחסרונות שלהם. הכרת הפרמטרים הללו הכרחית כדי להבין את התחרות הקיימת בענף בו אתם פועלים, או מעוניינים לפעול, ובמקביל מעניקה יתרון גדול בהבנת מרחב ותנאי הפעילות העסקית שלכם.
מידע עסקי – קבלת תמונה עסקית הכוללת אתגרים והזדמנויות הינה הכרחית בתהליך יצירת הבידול שלכם. קבלת מידע עסקי מחברה כגון ‘דן אנד ברדסטריט’ מעניקה לכם את האפשרות לזהות מראש הזדמנויות עסקיות כמו גם קבלת מידע על המתחרים, הלקוחות, הספקים וגורמים עסקיים נוספים איתם אתם עומדים בקשר.
במקביל, ניתן לקבל מידע באמצעות חיפושי גוגל על המתחרים שלכם, סיור שטח מקדים, שיחה עם שירות הלקוחות או הגעה לעסקים המתחרים כדי ללמוד על שיטות התמחור והאופן שבו המתחרים פועלים.
הכנת תכנית עסקית – סקירת השוק שבו פועלת החברה, הלקוחות והמתחרים, היא תנאי מרכזי במתן תחזיות פיננסיות. ככל שתעמיקו את הידע על המתחרים שלכם ועל התחום שבו אתם מתכוונים לפעול, או כבר פועלים, הסיכוי להכנת תכנית עסקית רצינית המסייעת בקבלת אשראי ואשר יכולה למשוך משקיעים הולך וגדל. כדי להגדיל את הריאליות של התכנית ניתן להיעזר בליווי מקצועי של יועצים פיננסיים רלוונטיים.
פעילויות שיווקיות – תכננו פעילות שיווקית רשתית או פרסומית באמצעי התקשורת והפרסום המסורתיים – בעלי הנוכחות הפיזית במרחב הציבורי – כדי להכיר לאנשים את המותג שלכם ולהפיץ לקהלי היעד שלכם את היתרונות העסקיים שלכם על פני המתחרים האחרים. ניתן גם לייצר קמפיינים פרסומיים מתוחכמים וממוקדים במרחב הציבורי או הווירטואלי וגם לקיים שיתופי פעולה המעניקים חשיפה רחבה, במטרה להבליט את היתרונות שלכם על המתחרים שלכם. חשוב לעקוב אחר מעגלי הפעילות השיווקיים של המתחרים שלכם, לא רק שאתם יכולים ללמוד משהו מהמתחרים שלכם, המידע יעזור לכם לדעת לתזמן את הפעילויות השיווקיות שלכם.
בשורה התחתונה, סוף מעשה במחשבה תחילה. קיימים כיום כלי עזר שיכולים להעניק מידע מקיף על המתחרים שלכם תוך שהם מאפשרים לכם לגבש תמונת מצב מקיפה על המתחרים העסקיים שלכם. הכרת המתחרים עד לרזולוציות הקטנות ביותר תעזור לכם להפוך את האתגרים העסקיים להזדמנויות, ותגדיל באופן משמעותי את הסיכוי להצלחה עסקית של העסק.
מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם
הפרטים התקבלו
תודה שנרשמת לשירות המידע של dunsguide.

נציגנו יחזרו אליך בהקדם
דן אנד ברדסטריט
פתרונות מידע גלובליים
צמיחה עסקית
הגנה עסקית
לשכת אשראי
פתרונות בהתאמה אישית
כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל