דירוג קמעונאות המזון של DUN’S 100
גם מגלגלות 27.13 מיליארד שקל וגם מעסיקות 34,233 עובדים!!
כך עולה מדירוג קמעונאות המזון של DUN’S 100. הדירוג, המבוסס על הכנסות החברות אשתקד, לא כלל את רשת מגה, שבינתיים נמכרה בחלקים: סניפי הדיסקאונט שלה נמכרו למספר רשתות שיווק, והרשת העירונית מגה בעיר נמכרה יינות ביתן.
רשת שופרסל שומרת על ההובלה בפער עצום על המתחרות עם מחזור מכירות שנתי של 11.5 מיליארד שקל בעוד שרשת רמי לוי – שיווק השקמה ניצבת בדירוג במקום השני עם מחזור מכירות של 3.98 מיליארד שקל, ולאחריה יינות ביתן עם מחזור של 2.9 מיליארד שקל.
זה כמובן עתיד להשתנות, כשיחד עם מחזור המכירות של מגה בעיר, הופכת יינות ביתן לרשת השיווק השנייה בישראל הפותחת פער מול רמי לוי שיווק השקמה עם מכירות של כ-5 מיליארד שקל בשנה. עם זאת, יינות ביתן רחוקה ממחזור המכירות שהיה למגה בשיא פריחתה ושעמד על כ-7 מיליארד שקל בשנה.
רשת אושר עד ניצבת במקום הרביעי עם מחזור מכירות של 2.29 מיליארד שקל. היא עקפה את רשת כל בו חצי חינם שמחזור מכירותיה עומד על 1.7 מיליארד שקל בשנה.
מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם
הפרטים התקבלו
תודה שנרשמת לשירות המידע של dunsguide.

נציגנו יחזרו אליך בהקדם
דן אנד ברדסטריט
פתרונות מידע גלובליים
צמיחה עסקית
הגנה עסקית
לשכת אשראי
פתרונות בהתאמה אישית
כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל