אפליקציות חובה לייעול תהליכים בעסק

בעידן הדיגיטלי המובייל הוא חבר נאמן וקל יותר מתמיד להתחבר לסמארטפון ולנהל את העסק בכל עת ומכל מקום.
חשבו שאתם בחופשה, בפגישה מחוץ למשרד, אולי בארוחת צהריים כשלפתע לקוח נזכר במשהו דחוף או עלתה הזדמנות להשקעה או אתם חייבים עכשיו לשלוח מסמך סרוק או לשתף עובד במשימה. במקום לחזור על עקבותיכם, להדליק את המחשב, להתחבר לתוכנה – תוכלו לגלוש ליישום, לטעון את הנתונים ולטפל בעסקה או במשימה.
חנויות האפליקציות גדושות ביישומים לבעלי עסקים שיכולים לתרום לשיפור המהלכים העסקיים, מהנהלת חשבונות דרך שיתוף פעולה בין עמיתים בפרויקטים ועד שירות לקוחות מרחוק.
לפניכם הכרות עם מספר יישומים עסקיים לעבודה במרחק לחיצה:
EverNote – הערות לפני קבלת החלטות
מי מאתנו לא יושב בפגישה או בישיבה וכותב הערות? מי שמעוניין לקחת צעד אחד קדימה את כתיבת ההערות יכול להשתמש באפליקציית EverNote.
יישום הרשימות הפופולארי מסתנכרן אוטומטית בין כל המכשירים כך שלא תאבדו את ההערה שכתבתם בין פיסות נייר או בין הפלטפורמות השונות.
ניתן לצלם ולצרף תמונות לכל הערה ישירות מהאפליקציה כולל תזכורות קוליות, גיליונות אלקטרוניים ומסמכים, לסרוק טקסטים, לסמן משימות ולגשת להערות אפילו במצב לא מקוון.
כמו לכל אפליקציה גם ל- EverNote יש גרסה חינמית וגרסת פרימיום ובכל מקרה, האפליקציה תורמת לפרודקטיביות, כולל שיתוף פעולה עם צוותים בפתקים ובהערות שיצרתם.
Google Drive – שיתוף קבצים בענן
סרטון? מאמר? הקלטה? Google Drive נכנס לפעולה כולל פתרונות לשמירה ולשיתוף בשטח אחסון חינם בסיסי בענן (GB15) אותו ניתן לשדרג בתשלום.
היישום מאפשר גישה לקבצים שונים דרך הענן, הצגתם, הורדתם ושיתופים לייעול תהליכי העבודה וחיסכון באחסון ובזמן.
לגוגל דרייב ממשק ידידותי ונוח לשימוש, אפשרות לעקוב אחר מסמכים, הוא תואם מייקרוסופט אופיס. ניתן לגשת לגוגל דרייב דרך חשבון ה-GMAIL שלכם בכל זמן ומכל מקום ולהעניק גישה למסמכים ייעודיים למשתמשים אחרים, כולל עריכתם.
Camscanner – לסרוק מסמכים בקלי קלות
לא נמצאים מול מכשיר סריקה? הצילום מהטלפון לא באיכות הנדרשת או בסוג הקובץ המבוקש? Camscanner היא אפליקציית סריקה יעילה – כל שצריך זה להשתמש במצלמה של היישום כדי לצלם מסמך והיא תסרוק אותו בסוג הקובץ המבוקש כולל אפשרות לשתף עם מי שבוחרים בפלטפורמה בה מעוניינים.
ניתן לבצע חיפוש יזום בין המסמכים, להזמין שותפים למסמכים לכתיבת הערות, להעלות מסמכים לענן ולסנכרן את הסריקות בין מכשירים שונים. האפליקציה חינמית וכוללת אפשרויות שדרוג בתשלום.
Quickbooks – הנהלת חשבונות במקום אחד
התזרים הוא החמצן של העסק וחשוב תמיד להיות עם יד על הדופק כדי להבין אם מתנהלים פיננסית נכון: מעקב אחר הכנסות, הוצאות, הפקת דוחות חשבונאיים וניהול חשבונות – כל זה אפשרי ביישום quickbooks בכל זמן ומכל מקום.
היישום מעניק פיצ’רים של ניתוח נתונים ותובנות שיכולות לסייע בקבלת החלטות עסקיות בהתבסס על הפעילות הפיננסית והתזרים, הפקת דוחות כמו רווח והפסד, שליחת חשבוניות, מעקב אחר חשבוניות, ייבוא אוטומטי של נתונים ממקורות כספיים שונים כמו חשבון הבנק וכרטיסי אשראי אפילו התקשרות עם לקוחות ישירות דרך האפליקציה. ישנה תקופת ניסיון של 30 יום ללא עלות ולאחר מכן חבילות בתשלום לפי מסלולים מועדפים.
Trello לניהול פרויקטים יעיל
כלי שמאפשר לנהל משימות ופרויקטים כולל הגדרת יעדים, הקצאת משימות למשתתפי הפרויקט ומעקב אחר התקדמות הפרויקט, סטטוס הפרויקט ועוד.
הכלי בעל ממשק ידידותי עם גרסה חינמית אותה ניתן לשדרג בתשלום. היישום כולל תכונות שונות, ביניהן: יצירת לוחות לניהול פרויקטים כולל מפות דרכים, הוספת תמונות וקבצים, תמיכה בתוספים שונים ואינטגרציה עם שירותים של צד ג’. מההיבט החזותי – הכלי נראה כמו לוח עם ניירות דביקים כאשר אפשר לבצע את הארגון באמצעות גרירה ושחרור.
zonka feedback – משובים מלקוחות
פולו אפ הוא תהליך חשוב בשמירה על מערכת יחסים טובה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. אפליקציית zonka feedback מאפשרת לכם ליצור סקרים ולשלוח אותם ללקוחות על מנת לקבל החלטות מבוססות תובנות מלקוחות. ניתן ליצור סקרים רב לשוניים בהתאמה אישית וליהנות גם מקבלת התראות בזמן אמת, שליחת סקרים בהודעות SMS, מייל ועוד.
Time doctor – ניצול הזמן בעבודה
זמן הוא משאב יקר והמסע בעקבות הזמן האבוד עובר באפליקציות כמו time doctor שנועדה לעקוב אחר הזמן שלכם ושל העובדים על מנת להגדיל את הפרודקטיביות בעבודה.
האפליקציה מתעדת שעות חיוב, מעקב אחר זמן של עובדים (או שלכם) בפרויקטים שונים על ידי הצגת צילומי מסך של העובדים (או שלכם) כדי לקבוע באילו אתרים ואפליקציות הם (ואתם) מבקרים ומשתמשים כולל ניתוח של הזמן שבו מבלים בכל יישום בין אם לענייני עבודה או לצרכים אישיים. הכלי מסונכרן גם על כלים פופולאריים לניהול פרויקטים. יש תקופת התנסות חינמית ומסלולים בתמחור שונה.
iCheckIt – בדיקת מצב העסק והערכת סיכונים
היום עסקים מקבלים החלטות מהר ואם תרצו לבדוק מיד את המצב של עסק ורמת הסיכון שלו – אפליקציית iCheckIt מבית דן אנד ברדסטריט היא בדיוק מה שחיפשתם!
האפליקציה מבוססת על מודל ייחודי המשקלל 11 פרמטרים כגון דירוג סיכון, סטטוס משפטי, תביעות, פיגורים, צ’קים ומצב חשבונות כולל הגדרת הפרמטרים החשובים לכם והצגת הנתונים המשוקללים בהתאם. בדרך זו תוכלו לזהות את הסיכונים בזמן אמת ולקבל החלטות עסקיות נבונות וכל זה בחיווי אחד ברור: GO או NO GO.
מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם
הפרטים התקבלו
תודה שנרשמת לשירות המידע של dunsguide.

נציגנו יחזרו אליך בהקדם
דן אנד ברדסטריט
פתרונות מידע גלובליים
צמיחה עסקית
הגנה עסקית
לשכת אשראי
פתרונות בהתאמה אישית
כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל