לינקדאין – איך תשתמשו בו לחיזוק המותג וקשרים עסקיים? - Dun & Bradstreet
הגנה עסקית
צמיחה עסקית
27.03.23

לינקדאין – איך תשתמשו בו לחיזוק המותג וקשרים עסקיים?

מאמרי מערכת

איך תשתמשו בכלי העוצמתי לחיזוק המותג וקשרים עסקיים?

linkdin site

לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם עם למעלה מ-875 מיליון משתמשים מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם. זוהי הפלטפורמה האולטימטיבית ליצירת קשרים אסטרטגיים ומיתוג עסקי.
המשימה של לינקדאין, שנרכשה בשנת 2016 על ידי Microsoft, היא: “לחבר את אנשי המקצוע בעולם כדי להפוך אותם ליותר פרודוקטיביים ומצליחים.”
הרשת לא מפסיקה להשתדרג ולהציע לאנשי מקצוע, מחפשי עבודה ומגייסים, עם מגוון רחב של כלים מתקדמים ויעילים לקידום הקריירה ועבור חברות וארגונים מדובר בתשתית נהדרת לחיזוק המוניטין ולקבלת לידים.

כיצד תוכלו ליישם את האסטרטגיה העסקית ולהפיק את המיטב משימוש חכם בלינקדאין – בפרופיל הפרטי, באמצעות דף החברה ודרך קמפיינים ממומנים? מדריך שיעזור לכם להמיר אסטרטגיה לפעילות עסקית אפקטיבית:

פרופיל מקצועי מרשים שמושך לקוחות
הפרופיל המקצועי בלינקדאין מתפקד ככרטיס ביקור דינאמי. האופן בו תציגו את עצמכם בפרופיל, תקבע מה הרושם שתותירו על הצופים בפרופיל וגם על הופעתכם בחיפושים השונים בלינקדאין ומחוץ לרשת.
לינקדאין מעניקה קרדיט למי שממלא את כל השדות החיוניים בעיניה כמו כותרת ראשית, אודות, ניסיון תעסוקתי, השכלה, כישורים, תמונות וניתן לעקוב אחר ההתקדמות שלכם בציר מיוחד.
ברגע שתסיימו למלא את כל אשר נדרש, הפרופיל שלכם יזכה בציון האיכות של לינקדאין – All Star.
בבניית פרופיל מקצועי אפקטיבי יש להשתמש בתמונת פרופיל רשמית שצולמה מהכתפיים ומעלה על רקע אחיד וניתן להוסיף תמונת נושא אשר תטיב לבטא את הפעילות העסקית או ההתמחות המקצועית כגון לוגו, משפט השראה, תמונות של המוצרים או של השירותים שאתם מציעים.
ההד ליין, הכותרת, היא הקריטית ביותר לעלייה בחיפושים וחשוב שתציג את התפקיד המקצועי שלכם בחברה ותהיה מבוססת על חקר ביטויי מפתח בהם תרצו לעלות בחיפושים.
נסו להשקיע ככל שניתן בכתיבת אודות שיכיל את הרקע המקצועי והפעילות העסקית וכיצד תוכלו לסייע למתעניין או מהי ההתמחות של החברה כולל פרויקטים, נקבו בשם של לקוחות שתרצו להדגיש וסיימו במשפט הנעה לפעולה, שיגרום למתעניינים ליצור עמכם קשר.
אל תשכחו להרחיב על הניסיון התעסקותי וההשכלה וצרו רשימת כישורים מקצועיים ואישיותיים שמאפיינים את הפעילות שלכם.
תחת שדה בשם ” featured” ניתן להוסיף קבצי מדיה או קישורים לאתר האינטרנט, הבלוג, מאמרים שנכתבו עליכם או שאתם כתבתם ותמונות שיחזקו את המיתוג.
ברגע שיהיה לכם פרופיל מרשים יהיה יותר אפקטיבי לייצר פניות יזומות למקושרים ברשת, שיבינו מי אתם, מטעם מי אתם פונים ומדוע כדאי להגיב להצעה שלכם.
שימו לב שהכתיבה בפרופיל היא בשפה האנגלית, כי נכון לכתיבת שורות אלה, לינקדאין תומכת בעיקר בחיפוש באנגלית והמשתמשים מחפשים ברשת המקצועית באנגלית בלבד.

הרחבת רשת הקשרים האסטרטגיים
המקושרים הם המשתמשים עמם תרצו לשמור על קשר באמצעות רשת הלינקדאין על מנת להיחשף לתכנים שלהם ושהם ייחשפו לתכנים שלכם. כמו כן, תוכלו לשלוח זה לזה הודעות במסנג’ר הפנימי של לינקדאין.
ניתן לבצע חיפוש יזום של מקושרים דרך מנוע החיפוש המתקדם של הרשת באמצעות ביטויי מפתח שכוללים, למשל, תיאור התפקיד, אזור פעילות, שם חברה או סוג תעשייה ולהציע התקשרות לאנשים שיעניין אתכם להכניס לרשת העסקית שלכם.
בלינקדאין יש 3 דרגות מקושרים (דרגה 1 המסמלת שיש ביניכם קשר ישיר, דרגה 2 שמסמלת שיש אנשי קשר משותפים ביניכם, דרגה 3 אין ביניכם אנשי קשר משותפים) ולא תמיד ניתן להציע התקשרות לדרגה 3 ומעלה אלא אם משתמשים בחבילות הפרימיום של לינקדאין אשר מציעות הטבות שונות כמו משלוח של הודעות במסנג’ר הפנימי גם למי שאינו ברשת הקשרים שלכם.

פעילות עסקית בפיד ובקבוצות עניין
ללינקדאין מגוון רחב של קבוצות מקומיות ובינלאומיות בהן תוכלו לפעול ולמתג את העסק באמצעות תכנים מעניינים עם ערך מוסף, להגיב לפוסטים של אחרים, להעלות מודעות דרושים, לקדם את המסרים השיווקיים במעטפת של תוכן מעניין.
הפעילות המקצועית מתקיימת גם בפיד, בדף הבית, כך שמקושרים שלכם יוכלו לעקוב אחר התכנים שאתם מעלים שנועדו לחזק את העסק ואת המיתוג שלו בין אם מדובר בפוסטים שעוסקים בהישגים של החברה, המלצות וחוות דעת של לקוחות או בקידום קישורים לאתר החברה.
הוסיפו בכל פוסט האשטגים באנגלית, חשבו את מי לתייג על מנת להגביר חשיפה והשתמשו גם בקטעי וידאו שלרוב זוכים לחשיפה גבוהה יותר.

פתיחת וניהול דף חברה וקידום ממומן
דף חברה בלינקדאין הוא הדף העסקי של החברה והוא הדרך הטובה ביותר למתג את העסק שלכם ברשת וגם דרך העובדים של החברה.
ברגע שתקימו דף חברה, עובדי החברה יוכלו תחת הניסיון התעסוקתי לקשר את הדף העסקי ויופיע בניסיון התעסוקתי שלהם הלוגו של החברה שלכם.
בדף החברה חשוב במיוחד להעלות תכנים עדכניים שנוגעים לפעילות העסקית, מאמרים מעניינים, קישורים רלבנטיים לאתר או לפרסומי החברה.
באמצעות דף חברה ניתן להזמין מקושרים של מנהלי הדף לעקוב אחריו וכן להעלות קמפיינים מטורגטים בתשלום באמצעות מערכת הפרסום של לינקדאין.
מערכת זו מאפשרת לכם לפלח את קהל היעד לפי עיסוקים, תעשייה, מיקומים ולתקשר במגוון רחב של מודעות בווריאציות שונות מסרים שיווקיים להשגת פניות ולידים.

בלינקדאין נמצאים אנשים בכירים מאוד ואפשר להגיע אליהם לפי מקצוע והתמחויות כך שיחשפו לשירותים או למוצרים שלכם. זו גם רשת מצוינת להגעה לקהל B2B ולמקבלי החלטות ומשפיענים בארגונים.
בחרו מי מנציגי החברה יפעילו פרופיל מקצועי בלינקדאין, הקצו סמכויות למי ינהל את הדף העסקי ויעלה קמפיינים בתשלום כך שהחברה שלכם תזכה לבולטות הן בפיד והן דרך קבוצות תוך כדי הרחבת רשת הקשרים האסטרטגים ושליחת הודעות עם הצעת ערך או הצעות עסקיות מעניינות במסנג’ר למשתמשים רלבנטיים.

אודות hilateperdbisraelcoil לכל הכתבות מאת hilateperdbisraelcoil
בנוסף אולי יעניין אותך גם
נשמח להכיר מקרוב ולעזור גם לעסק שלך לצמוח
077-7298003
יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל