מיתוג וירטואלי – איך לבנות מוניטין נכון לעסק - Dun & Bradstreet
הגנה עסקית
צמיחה עסקית
27.03.23

מיתוג וירטואלי – איך לבנות מוניטין נכון לעסק

מאמרי מערכת

איך לבנות מוניטין נכון לעסק דרך הפלטפורמות המובילות

אימג מותאם אתר - מיתוג מעסיק

הדרך בה הלקוחות, השותפים והעובדים יתפסו אתכם תלויה במידה רבה במיתוג של החברה.
מהי התדמית שתרצו לשדר, אילו מסרים שיווקיים אתם מעוניינים להעביר, מהן התחושות שיופעלו כאשר יחשבו על המותג שלכם.
בעידן הווירטואלי עסקים נדרשים לבצע את תהליכי המיתוג גם במרחב האינטרנטי ונהנים ממבחר כלים מתקדמים ואפקטיביים לחיזוק המוניטין במינימום עלויות ובמקסימום אפקטיביות.
מיתוג וירטואלי מבוסס על שימוש מושכל ברשתות חברתיות, שיתופי פעולה עם משפיעני רשת, בחירות עיצוביות בדמות באנרים, ניוזלטרים, כתיבת והפצת תכנים בשלל נכסים דיגיטליים.
האתגר הוא לאפיין זהות עיצובית זכירה וליצור ווריאציות שונות המתאימות לכל אחת מהפלטפורמות על מנת לבלוט בזירה התחרותית, להגיע לקהל היעד הרלבנטי וליהנות מהכרה ומתוצאות בשטח.
איך עושים את זה בעת הדיגיטלית? לפניכם מספר צעדים טקטיים למיתוג וירטואלי למיצוב הארגון במקום הנכון:

הצפה של המלצות וחוות דעת חיוביות ואמינות
זכרו שהמשתמשים מחפשים אתכם בפלטפורמות השונות וביקורות טובות יכולות לעזור להם לגבש דעה חיובית על המותג.
העלו לעסק גוגל מיי ביזנס, כרטיס ביקור חינמי בגוגל שמאפשר ללקוחות להמליץ עליכם ולהעלות חוות דעת עדכניות כך שמי שיחפש אתכם יוכל להתרשם ממשתמשים שקיימו אינטראקציה בעבר עם בית העסק.
הקפידו לבקש מלקוחות להעלות פידבקים וביקורות גם למקומות ייעודיים לכך ברשת החברתית, כמו דירוג בכוכבים והוספת ביקורת בדף הפייסבוק העסקי.
צלמו מסך של וואטס אפים עם המלצות שלקוחות שלחו אליכם ולהפיץ באתר האינטרנט, בניוזלטרים, בבלוג החברה.
מומלץ גם להסריט קליפים קצרים של עדויות של ממליצים לחיזוק המסר בדרך יותר אמינה ואותנטית.

שפרו את הדירוגים
עליית האתר התדמיתי או המכירתי שלכם במקומות הראשונים במנועי חיפוש ובעיקר בגוגל יכולה לתרום למיצוב שלכם, במיוחד באמצעות קידום אורגני הנתפס אובייקטיבי יותר מאשר קידום ממומן.
בצעו אופטימיזציה מבחינת מבנה ותוכן לאתר שלכם, קישורים שיפנו אליו, חקר ביטויי מפתח, הוספת טקסט חלופי, שיפור זמן הטעינה ועיצוב רספונסיבי מותאם לכל מכשיר.

האנישו את המותג גם בדיגיטל
במקרים מסוימים שווה לשקול שיוך של פנים כמו פרזנטור למותג או אפילו אווטאר שיהיה מזוהה עמו גם במרחב הווירטואלי. זאת על מנת שלמשתמשים יהיה קל יותר לזהות אותו וגם להרגיש אליו קרבה והוא יהווה מעין חיבור בין האוף ליין לאונליין. חשבו על דמות שאכן תתאים לערכי המותג ולזהות של החברה ושלבו אותה בפרסומים השונים בזירה הדיגיטלית.

השקיעו בתכנים איכותיים
תוכן מעניק למותג נוכחות במיוחד כאשר מדובר בתוכן רלבנטי לעולם הפעילות העסקית, מותאם לקהל היעד ועשיר בטיפים יישומיים או אינפורמציה מעניינת.
צרו תוכן טקסטואלי וויזואלי ודעו איך לשווק את התוכן ולהיכן להפיץ אותו כך שיגיע לקהל המטרה שלכם, בין אם באמצעות פלטפורמות שיווק תוכן כמו טאבולה ואאוטבריין או באמצעות אתר החברה, בלוג, דיוור ישיר, הרשתות החברתיות.
חשבו איך לנסח את אסטרטגיית התוכן בדרך כזו שתתרום למיתוג והתוכן לא ייתפס כפרסומי ומכירתי יתר על המידה. לדוגמא: מגובה בנתונים מספריים, עתיר עצות, מטעם דמות אמינה ומוכרת וכדומה.

עבודה עם משפיעני רשת

מקבלי ההחלטות מושפעים ממשפיענים שנתפסים בעיניהם כנושאי בשורה ויכולים לתווך את המותג שלכם לקהל הרלבנטי.
נסו לאתר משפיענים בקרב קהל היעד שלכם שמחזיקים פרופילים עוצמתיים ברשתות השונות וחשבו על דרכים לשתף עמם פעולה כמו מתן קוד הטבה לצרכי מעקב או הפקת סרטון עמם בו הם מספרים על המוצרים והשירותים שלכם.
שיתופי פעולה אסטרטגיים אפקטיביים לא חייבים להיות רק עם מובילי דעת קהל ויכולים להיות עם אתרים דומים או שפונים לקהל יעד זהה.

מיתוג רב ערוצי
חשוב לפעול בתהליכי המיתוג בכל הערוצים הווירטואליים הרלבנטיים תוך התאמת המסר לסוג הערוץ. למשל, באינסטגרם תוכלו לתקשר את המותג בדרך וויזואלית ובלינקדאין באמצעות עוגני תוכן כמו נתונים סטטיסטיים או מחקרים ובטיק טוק באמצעות מדריכים מעשיים מצולמים.
גבשו את רשימת המסרים החיוניים ביותר להדגשה בכל ערוץ – איכויות ויתרונות שיש למותג. הבליטו תמיד את המותג בדרך שיהיה קל לזהות אותו בין אם באמצעות פלטת גוונים, לוגו, סלוגן.

עקביות זה שם המשחק
חשוב מאוד לזכור שמיתוג הוא תהליך בלתי נגמר וכל הזמן צריך להיות עם יד על הדופק ובמוקד תשומת הלב, כדי להיחשף בפני קהלים חדשים ולשמר את מערכת היחסים עם הלקוחות הנאמנים.
השקיעו בניתוח הנתונים והביצועים של המותג על מנת להבין באילו פלטפורמות להשקיע יותר.

אודות hilateperdbisraelcoil לכל הכתבות מאת hilateperdbisraelcoil
בנוסף אולי יעניין אותך גם
נשמח להכיר מקרוב ולעזור גם לעסק שלך לצמוח
077-7298003
יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל