06.05.2018
תמונת מצב המשק, סקטור ה-FM בישראל והשפעות הקניות באינטרנט ובחו”ל על הקמעונאות בישראל
ע”פ נתוני דן אנד ברדסטריט עולה כי נותני שירותי ה-FM הניתנים על ידי החברות הגדולות בענף, המאופיינות ביכולת גמישות גבוהה וביתרון לגודל, ונחשבות לאיתנות יותר ביחס לענף. ולאור המחירים בעלות שירותי ה FM, מגמת הגידול בהזמנות אונליין מייצרת לחץ מחירים כלפי מטה. העסקים הקמעוניים סובלים מנחיתות במחיר, כתוצאה מעלויות ההפעלה הגבוהות, לעומת רכישה אונליין בחו”ל וזה צפוי להימשך.
מהם יתרונות מודל ה- FM? כיצד המודל משפיע על מגמת הקניות באינטרנט? כל התשובות – בתמונת המצב המלאה
יצירת קשר
מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם
הפרטים התקבלו
תודה שנרשמת לשירות המידע של dunsguide.

פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם
נציגנו יחזרו אליך בהקדם
דן אנד ברדסטריט
פתרונות מידע גלובליים
צמיחה עסקית
הגנה עסקית
לשכת אשראי
פתרונות בהתאמה אישית
כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל