Dun & Bradstreet - מאגרי מידע
הגנה עסקית
צמיחה עסקית
27.01.21

מאגרי מידע – מדוע הם חשובים לעסק שלך?

דן אנד ברדסטריט

מטרתו של כל עסק באשר הוא היא להצליח להוביל לצמיחתו ושגשוגו. האמצעים להשגת מטרה זו הם כמובן גיוס לקוחות חדשים, והקטנת סיכונים העשויים לפגוע בהכנסות ובהתנהלות הפיננסית של העסק. כדי להצליח ולהימנע מסיכונים אלה, יש לאגור מידע שיסייע בקבלת ההחלטות אודות נקיטת פעולות.

ART2

מהם מאגרי מידע עסקיים?

לפני העידן הדיגיטלי איסוף מידע אודות לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים הייתה משימה מאתגרת, מסובכת ואיטית מאוד. כיום, ישנה גישה קלה למאגרי מידע שונים המסייעים באיסוף הנתונים בצורה מהירה וברורה, כמו גם איגוד המידע לכדי מסמכים ברורים וקלים לקריאה. מאגרי מידע לעסקים נגישים במגוון פלטפורמות ועבור מטרות שונות, וכל עסק יכול לנצלם כדי לייעל את הפעילות הפיננסית והעסקית שלו. ישנם מאגרי מידע המאפשרים גישה חופשית וחינמית לגמרי לנתונים, ומאגרי מידע הדורשים תשלום חד־פעמי או תשלום על מנוי. ישנן חברות מידע שתחום התמחותן הוא להנגיש ולאסוף מידע מהימן אודות לקוחות ועסקים אחרים. חברות אלה אף מאגדות את המידע בצורה שתאפשר ניווט פשוט יותר בין הנתונים השונים. עסקים רבים מעדיפים לפנות לחברות הללו כדי להבטיח שהמידע שנאסף הוא אכן מקצועי ואמין.

חברת דן אנד ברדסטריט היא חברה אשר מובילה בתחום המידענות העסקית, והיא מעניקה גישה למאגר המכיל כמות עצומה של מידע אודות עסקים בעולם כולו ובישראל. לחברה ישנם מספר כלי מידע המאפשרים לבעלי המקצוע בעסק לקבל נתונים אודות לקוחות, עסקים ומתחרים ועסקים שותפים פוטנציאליים.

ארגז הכלים לשיווק ומכירות

מידע הוא אלמנט חיוני וחשוב לעסק שצמיחה היא חלק מהאג’נדה שלו. צמיחת העסק, כמו בטבע, תלויה במקורות חיוניים של מידע מהימן. למשל, תיעוד המידע על הלקוחות הקיימים הוא נכס, אבל כמו כל דבר בחיים, המידע משתנה, למשל פירוקים של חברות, מיזוגים ורכישות ואפילו השקה של קווי מוצר או פרויקטים חדשים, כל אלו הם הזדמנויות שאם מזהים אותם בזמן, הם בהכרח יכולים לקדם את העסק ולהוביל  לצמיחתו ולכן כדאי שהמידע שברשות הארגון יתעדכן מעת לעת. אבל עסק לא יכול להתבסס על לקוחות קיימים בלבד. מערכת ארגז הכלים לשיווק ומכירות של דן אנד ברדסטריט מחייה את המידע על הלקוחות הקיימים ובנוסף מעניקה גישה למעל 1.8 מיליון עסקים בישראל. באמצעות כלי פילוח חכם, כל בעל עסק יכול לאתר את הלקוחות הבאים שלו על פי צרכים מדויקים כמו מיקום גאוגרפי, תחום פעילות, ענף, מחזור, ותק ומספר עובדים ולקבל מידע על פרטי הקשר של אנשי מפתח ובכך לחזק ולהרחיב את הקשרים העסקיים.

שיתוף המידע בין חברי הצוות

Hoovers

בעוד שמערכת ארגז הכלים לשיווק ומכירות מתמקדת בעסקים מקומיים, מאגר המידע של דן אנד ברדסטריט, Hoovers מאפשר גישה למידע אודות חברות ברחבי העולם. מאגר זה מתאים בעיקר עבור עסקים שקהל לקוחותיהם נמצא בחו”ל או עבור עסקים המעוניינים להרחיב את פעילותם מעבר לגבולות ישראל תוך שיתוף פעולה עם עסקים אחרים. אנשי המקצוע אשר להם מיועד המאגר הם אנשי המכירות, השיווק והפיתוח העסקי של חברה. בעזרת המידע, אנשי המקצוע יכולים לבנות פרופיל מדויק של קהל המטרה על־ידי דוחות מחקר מפורטים ומקיפים, וניתוחי הסביבה החיצונית והפנימית של החברה עמה העסק מעוניין לשתף פעולה. בעזרת המידע ניתן לסגור עסקאות בצורה מהירה ויעילה יותר.

טיוב נתוני מאגר המידע העסקי

שירות נוסף שאותו מציעה חברת דן אנד ברדסטריט הוא אופטימיזציה של דאטה או בעברית, טיוב נתונים. למרבית העסקים כבר יש איזשהו מאגר מידע המכיל נתונים אודות לקוחות פוטנציאלים. יחד עם זאת, בהחלט יתכן שמאגר המידע הזה כולל אינספור כפילויות, פרמטרים מיושנים ונתונים שאינם עוד רלוונטיים לתפקוד יעיל של העסק מול הלקוחות הפוטנציאלים. דן אנד ברדסטריט מציעה פתרון טיוב נתונים שעושה סדר בכל מה שקשור למאגר המידע העסקי כדי לחסוך כסף וזמן עבור העסק.

פתרון זה מצליב מידע בין מאגר המידע הקיים של העסק לבין מאגר הנתונים העצום של דן אנד ברדסטריט. כך נעשה דיוק ואימות נוסף של הנתונים, כמו גם העשרה בפרמטרים נוספים הנחוצים להערכה יעילה של לקוחות אפשריים. במהלך טיוב הנתונים נבדק גם האם קיימת כפילות של מידע, ומחיקה של מידע שאינו רלוונטי עוד.

לאחר טיוב מאגר הנתונים, ניתן לשמור מידע אודות לקוחות המתאימים לפרופיל העסק, כך שניתן יהיה לגשת אליהם עם הצעות עסקיות ביתר קלות. ניתן אף לחפש לקוחות על־פי פרמטרים שיקבעו בהתאם לצורכי העסק, כמו דמוגרפיה ופרופיל עסקי, וכך לבחור אילו לקוחות יתאימו לעסק בצורה הטובה ביותר.

דוח מידע עסקי

באמצעות מאגר המידע של דן אנד ברדסטריט ניתן לקבל דוח מידע עסקי על שלל חברות בארץ ובעולם. הדוח העסקי כולל ניתוח מפורט אודות היכולת הפיננסית של החברה. באמצעות הדוח יוכלו מנהלי הכספים של העסק לקבל תמונה ברורה אודות הסיכונים האפשריים בעת התקשרות עם העסק הנבדק. לדוח המידע העסקי יש חלק חשוב מאוד ביכולתו של עסק להגן על עצמו מפני התקשרות עם עסקים המצויים בחובות, או כאלה בעלי עבר של פיגורים בתשלומים או אי־אספקת סחורה. ניתן להזמין דוח אודות חברה מסוימת באופן חד־פעמי או לרכוש מנוי למערכת מידע על עסקים כדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למידע על עסקים שונים.

לסיכום, מאגרי מידע הם כלי עוצמתי במיוחד בעולם עסקי, וכל חברה המעוניינת ליצור קשרים עסקיים חייבת לקבל מידע מהימן בטרם תתבצע עסקה. ככל שמאגר המידע גדול יותר, כך ניתן למצוא יותר לקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאלים שיסייעו בצמיחתו של העסק. קיים עוד מגוון רחב של כלי מידע ונתונים המאפשרים אף לדייק את התמונה אודות החברות השונות שקיימות במשק, בין אם מדובר בתעשייה המקומית ובין אם בתעשייה העולמית.

אודות אופיר שמואל לכל הכתבות מאת אופיר שמואל
בנוסף אולי יעניין אותך גם
נשמח להכיר מקרוב ולעזור גם לעסק שלך לצמוח
077-7298003
יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל