לדעת עם מי יש לך עסק
איך ניתן לעשות עסקים ולהיות בטוחים שהעסקה תעבור כראוי? שכל מה שסוכם יתבצע על הצד הטוב ביותר?

לא משנה כמה פעמים עסקים נפנפו בפניי שהם לא באמת צריכים את המידע העסקי שיש לדן אנד ברדסטריט להציע להם, ושהם היחידים שבאמת מכירים את הלקוחות שלכם, את התחום שבו הם פועלים והשחקנים שבו – הם תמיד היו עם לסת שמוטה לגלות את המידע שנצבר על חלק לא מבוטל מהעסקים, הספקים והלקוחות שהם עושים איתם עסקים, כי אם הם היו יודעים את זה קודם – הם היו חושבים פעמיים (ואולי לא היו צריכים לחשוב בכלל) לפני שהם היו עושים איתם עסקים.
הכירו את,
יפה פנט, מנהלת מודיעין עסקי, דן אנד ברדסטריט
“לעשות עסקים, לדבר עסקים ולהצמיח עסקים. זה כל מה שאני יודעת לעשות”
הנבואה והחכמה בדיעבד ניתנה לשוטים
כשספק לא משלם בזמן, כשחברה לא עומדת בהתחייבויות שלה, וכשללקוח חוזר צ’ק או מסורב התשלום שלו – אנחנו מופתעים בכל פעם מחדש, ורבים מאיתנו חושבים שזה חלק בלתי נפרד מניהול עסק. כאילו ומדובר בגזירה משמיים, שמחוברת לתרבות המקומית ולהתנהלות העסקית השוטפת. אבל לא כך הדבר. יותר ויותר עסקים מבינים, שכדי לצמוח נכון, הם חייבים לעשות זאת במקביל להגנה על עצמם. מידע מנותח, מטוייב ואובייקטיבי על הגוף שהם הולכים לעשות איתו עסקים – הוא כלי שימושי, נגיש לכולם וזול, שמאפשר לקבל החלטות מבוססות במהירות וביעילות, ובעיקר בביטחון ושקט נפשי לפני כל התקשרות שכזו.
טוב, אבל זה בטח משמש את השחקנים הגדולים בשוק
עוד תפישה מוטעית של עסקים רבים, במיוחד קטנים ובינוניים, שכל המידע הזה נגיש רק לחברות גדולות, בגלל הטכנולוגיה המסובכת והעלויות היקרות הנלוות לשירותים שכאלה. מושגים כמו מודיעין עסקי ונתוני אשראי נדמים כשייכים לשחקנים הגדולים בשוק, ושרק להם יש את היכולת להגן על עצמם. לפעמים אנחנו תופשים את עצמנו אומרים שרק כסף הולך לכסף, ולא מבינים שהטכנולוגיה הפכה את המידע לנגיש ולזול לכולם.
דווקא עסקים קטנים ובינוניים, שכל החלטה עסקית שגויה, גם ברמה של סכומים “קטנים” יחסית, עלולה למוטט להם את העסק או לפגוע בו קשות, זקוקים למידע שכזה – כל הזמן. וכשהטכנולוגיה הופכת לזמינה, זולה ולנגישה יותר – כך אפשר גם לספק באמצעותה כלים, פתרונות ושירותים שזמינים דווקא למגזר העסקי החשוב ביותר של המשק. אני מדברת אתכם על עלויות מצחיקות ועל אפס ידע בטכנולוגיה שנדרשים כדי לגשת למידע הזה, ולקבל על בסיסו החלטות מושכלות ונכונות עבורכם ועבור ההגנה שהעסק שלכם כה זקוק לה.
אז.. איך יודעים עם מי יש לי עסק?
פשוט מאד. דן אנד ברדסטריט כאחד מהחברות הגדולות במודיעין עסקי, מחזיקה במאגר העסקים הגדול ביותר בעולם. כן, כולל בישראל, ואנחנו מצליבים נתונים ממספר ענקי של מקורות מידע, על מנת לקבל תמונה מקיפה, מהימנה ואוביקטיבית על הפעילות העסקית והכלכלית של כל עסק, חברה וארגון בעולם. המאגר הזה זמין לכל עסק בישראל, גדול וקטן כאחד, שיכולים במרחק של כמה הקלקות קצרות ופשוטות – לקבל את המידע הנדרש להם על כל עסק ולקוח שהם בוחנים להתקשר עמו.
מה אפשר לדעת? הכל. רמת דירוג האשראי של העסק, היסטוריה של הפעילות הכלכלית שלו, מידת האמינות והמוניטין שלו בקרב הקהילה העסקית, כמו גם מידע על התחום שבו העסק פועל, הפוטנציאל, הסיכונים ואיתותי האזהרה. המידע כל כך קל לקריאה ולניתוח, והוא אפילו מוגש לכם עם נורית המלצה שמסכמת עבורכם את ההחלטה: GO או NO GO. ככה פשוט. וכן, ההגדרה של פשוט מבחינתי באה גם עם מושגים כמו נגיש, קל וזול להפליא. לא פלא שדווקא המגזר העסקי של העסקים הקטנים והבינוניים – עושה בשירותי ההגנה העסקית שאנו מציעים – שימוש יותר מכל מגזר אחר, וזה גם התחום שהכי מבוקש על ידם.
לשווק אנחנו כבר יודעים למי לפנות, לגדול אנחנו יודעים איך, אבל להגן על עצמנו – אנחנו נוטים לא לעשות. זה הזמן להתחיל לחשוב כמו גדולים, כדי שבאמת תהיה לנו האפשרות לגדול ולהתפתח – עם מינימום סיכונים, במיוחד כשזה קשור לחברות, לספקים וללקוחות שאנחנו בוחרים להיקשר אליהם בדרך שלנו למעלה.
מוכנים להגן על העסק שלכם? בואו להכיר את השירותים שלנו
מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם
הפרטים התקבלו
תודה שנרשמת לשירות המידע של dunsguide.

נציגנו יחזרו אליך בהקדם
דן אנד ברדסטריט
פתרונות מידע גלובליים
צמיחה עסקית
הגנה עסקית
לשכת אשראי
פתרונות בהתאמה אישית
כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל